Firmamız kalite politikasını aşağıdaki şekilde belirlemiştir:
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ PRENSİPLERİMİZ:
Üst yönetim tarafından, kuruluşu iyileştirilmiş performansa doğru yöneltmek için kullanılmak üzere sekiz adet kalite yönetim prensibi benimsenmiştir.
A Müşteri Odaklılık :
Kuruluşlar müşteriye bağlıdır, bu nedenle müşterinin mevcut ve gelecekteki ihtiyaçlarını anlamaya, müşteri şartlarını yerine getirmeye ve müşteri beklentilerini de aşmaya istekliyiz.
B Liderlik:
Tüm takım ve süreç liderleri, kuruluşun amaç ve idare birliğini oluşturmuştur. Bunlar, kişilerin, kuruluş hedeflerin başarılmasına tam olarak katılımı olduğu iç ortamı oluşturmalı ve sürdürmelidir.
C Çalışanların Katılımı:
Her seviyedeki tüm kişiler bu kuruluşun özüdür ve bunların tam katılımı yeteneklerinin kuruluşun yararına kullanılmasını sağlar.
D Proses Yaklaşımı :
Arzulanan bir sonuç, faaliyetler ve ilgili kaynaklar, bir proses olarak yönetildiği zaman daha verimli olarak elde edilir.
E Yönetimde Sistem Yaklaşımı:
Birbirleri ile ilgili proseslerin bir sistem olarak tanımlanması, anlaşılması ve önerilmesi hedeflerin başarılmasında kuruluşun etkinliğine ve verimliliğine katkı yapar.
F Sürekli İyileştirme :
Kuruluşun toplam performansının sürekli iyileştirilmesi, kuruluşun devamlı hedefi olmalıdır.
G Karar Vermede Gerçekçi Yaklaşım :
Etkin kararlar, verilerin analizine ve bilgiye dayanır.
H Karşılıklı Yarara Dayalı Tedarikçi İlişkileri:
Bir kuruluş ve tedarikçileri bağımsızdır ve karşılıklı yarar ilişkisi, her ikisinin artı değer yaratması yeteneğini takviye eder.